Tema

Demokrati (13) Forsking (3) Lyrikk (6) Miljø (9) Musikk (4) På bygda (7) Ski (27) Snø (4) Tur/retur (29)

søndag 15. mars 2009

World Cup

Jobben inneber vekeopphald i Trondheim. Fint i Nidaros, jepp, men det er det no jamen mange andre stader òg. To faktorar gjer likevel Trondheim til ein ekstra flott stad å vitje; nemleg Lerkendal og Granåsen. Sist haust fekk eg med meg europacupspel på Lerkendal. Førre veke klaffa det med World Cup-sprint i Granåsen.

Etter førelesing på Dragvoll, NTNU bar det i bilen for å fylgje World Cup-duellen på nært hald.
I framkant av sprintrennet heitte det seg at verdscupleiaren Dario Cologna var småsjuk. Med den snart fire år gamle Sony Ericsson K750i-telefonen knipsa eg Super-Dario både før, under og etter den forrykande sprintduellen. Han verka frisk og æh, rask, spør du meg!
Sympatiske Dario skreiv autografar og stilte opp for små og større (!) fotografar, medan Petter Northug jr. ikkje stod i ro ein einaste augneblink. Sant å seie prøvde eg å sjå etter om han på noko tidspunkt hadde begge beina i bakken samstundes. Det var berre så vidt eg registrerte nokre få tilfelle av fenomenet…

Ola Vigen Hattestad (heilt til høgre i biletet ovanfor) slo Northug (i midten) på oppløpet i finalen, og fekk såleis revansj for tapet i fristilsprinten i Lahti sist helg. Northug kneip innpå sveitsaren Cologna i verdscupen, og etter femmila i går er det alt Petter som har den gule trøya som syner leiing i verdscupen samanlagt.

Northug sin andreplass i rennet var viktig for spenninga i sesonginnspurten – og så var det så kjekt å vere der akkurat då! Landslagskollega Trond Iversen (biletet) tok ikkje sjansen på å vedde om kven som vinn til slutt. Verdscupen held fram til veka, og neste episode i realityserien 'World Cup-duellen 2009’ er komande onsdag med sprintrenn i Stockholm. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar